Billetnet
Billetforsikring

FAQ - Billetforsikring
  • Hvordan køber jeg en Billetforsikring?
    Hvis forsikringen er tilgængelig for det arrangement, du har valgt, vil du blive tilbudt mulighed for at købe forsikringen på det tidspunkt, hvor du bestiller dine billetter.

  • Jeg har en generel forespørgsel, eller en forespørgsel vedrørende et krav (fx "jeg vil gerne stille et krav" eller "jeg har indsendt mit krav for flere dage siden, har I modtaget det?"): Hvem skal jeg kontakte?
    Kontakt venligst vores forhandler, Falck TravelCare, via assistance@falcktravelcare.dk eller pr. telefon: 70 25 04 05.

  • Jeg har en forespørgsel om mit forsikringskøb
    Har du spørgsmål, som omhandler dit forsikringskøb, kontakt venligst Falck TravelCare via support@falcktravelcare.dk.

  • Jeg har en forespørgsel om at annullere min forsikring. Hvem skal jeg kontakte?
    Kontakt venligst Billetnets Servicecenter på tlf. 70 15 65 65 omkring refundering.

  • Kan Billetnets kundeservice behandle min forespørgsel?
    Nej. Det er vigtigt at sikre, at du har den rette dækning. Så du bedes kontakte Falck TravelCare via kontaktoplysningerne oven for med alle eventuelle forespørgsler

    Læs mere om hvad forsikringen dækker og se forsikringsvilkår her.

    Læs venligst Billetnets Retningslinjer for køb for yderligere informationer.
  • Chat
    Chatten er, som udgangspunkt, åben
    på hverdage mellem 10.00 og 16.00.
    Chatten kan være lukket under større
    salg og i andre meget travle perioder.